je denkt het!

Ik kijk naar je. Je bent zo mooi dat ik mijn ogen niet van je af kan houden. Ik ben een bevoorrecht man, dat ik je hier bij me heb. Jij geeft mij alles wat ik nodig heb, met je fraaie vormen. Alles zit op de goede plaats.
ik las dit laatst,en zonder dat je weet waar het over gaat, denk je al snel dat het ovwer een mooie vrouw gaat.
maar schijn bedriegt, want het ging over een boot.
maar het had ook over een auto kunnen gaan, en zelfs over een vrouw.
ik herken dat wel dat gevoel, toen ik het hele stukje gelezen had, begreep ik de schrijver goed.
alleen de aanhef had me zo in verwarring gebracht, en ik hoop dat het met jou, "de lezer" ook is gebeurd:)
zo zie je maar weer eens dat schoonheid in kleine dingen zit, en als je dat niet kan zien, je nooit echt kan voelen.

© B.A.Maas 2009.
0 Responses