OEI !

Je maakt wat mee hier en daar.
soms kan je het thuis niet vertellen, maar ik heb met een andere vrouw geslapen.
das heel wat, en niet goed te praten.
het zal wel scheiden worden, alhoewel ik verzachtende omstandigheden kan weerleggen.
het is afgelopen nacht gebeurd, en ik kan er niets aan doen, eerlijk niet!
iedereen die mij een beetje kent, weet dat ik zo niet in elkaar zit.
op de vlucht naar argentinie vanuit Parijs met Air France, zat zij naast me, leuke meid dat wel, en best amusant om mee te kletsen.
ze heet Angela, en dat kan je aan haar gezicht zien.
ik schat dat ze 30 is, maar mijn schattingen zijn niets waard.
nu duurt zo'n vlucht 13 uur, en als je die wakker door moet brengen lukt dat natuurlijk niet.
tijdens het opstijgen begon ons gesprek, ze vond dat ik goed frans sprak, en uitgelegd waarom dat kwam.
zo hebben we een half uurtje gekletst over wat en hoe onze levens in elkaar zaten.
Ik sta er altijd versteld van wat vrouwen aan diepe geheimen aan mij vertellen.
na het eten viel zij in slaap.
ik dacht, geen slecht idee! en deed hetzelfde.
dus ik sliep met Angela.
eigenlijk niets aan de hand dus, dat is normaal met zulke lange vluchten en maatschappelijk zeer aanvaardbaar.je zit nu eenmaal naast elkaar in zo'n vliegtuig.
todat Angela steeds handtastelijker werd.
eerst lag ze haar hand op mijn been.
waardoor ik gelijk wakker werd!
handje eraf gehaald.
weer slapen.
weer handje om me heen.
handje weer eraf, weer slapen.
zij sliep echt heel erg!
even later ik ook dus.
ik werd wakker van haar kusje, in mijn nek.
OEI! we lagen innig omstrengeld, in hoeverre dat in een vliegtuigstoel kan.
ze schrok ook wakker, weer OEI!.
wat er in de tussenliggende tijd gebeurd is weet ik echt niet
soms denk je dat je thuis slaapt, maar dat is niet altijd zo.
zij dacht dat ook, maar het was echt niet zo.
de rode kleur stond haar sexy, "excuses" zij ze.


ik heb haar uitgelegd dat ik dit thuis niet kan vertelen.
dat ik nu noodgedwongen voor een scheiding stond omdat ik met haar officieel geslapen had.
Angela moest er ook een beetje om lachen.
ze heeft wel 10x "excuses" gezegd.


Teuni, dit zijn mijn verzachtende omstandigheden.
ik sliep, en wist nergens van!
het is HAAR schuld!
ZIJ is begonnen!
Jij hebt mij die AXE gegeven :)
ik heb er alles aan gedaan om het te voorkomen

ik hoop dat haar man dit niet leest:)
want welke verzachtende omstandigheden kan zij aandragen?





© B.A.Maas 2008.
0 Responses